zondag 27 juli 2014

Waterverf dutch dare

Toen ik de Waterverf dutch dare zag, was ik gelijk enthousiast om mee te doen.

Ik heb een foto gebruikt van Colours by the sea, waarin je 5km rent en bij iedere kilometer wordt onder gegooid met kleurpoeder. Dit evenement wordt ieder jaar weer een grote kliederboel, en dit past ook wel bij lekker kliederen met waterverf.

Met waterverf heb ik de achtergrond geschilderd en daarna nog wat 'verfspatten' erbij gemaakt met Stampin up stempels.

Ik vond het erg leuk om aan de slag te gaan met waterverf, dit had ik nog niet eerder gedaan. Ik ben blij met het resultaat.



4 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat we je geïnspireerd hebben om iets nieuws te proberen! Goed gelukt hoor!
    En wat lijkt me dat gaaf zeg, zo'n 'kleuren-loop'!

    Dankjewel voor het meedoen met Dutch Dares.

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem ontzettend leuk geworden hoor. Die steentjes maken het helemaal af. Leuk dat je mee doet met de Dutch Dares challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super dat je met waterverf aan de slag bent gegaan en het resultaat mag er wezen! De foto past ook echt perfect bij je layout.
    Bedankt voor je bijdrage aan Dutch Dares.

    Groetjes Vivian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke LO geworden! De foto past perfect bij de achtergrond. leuk dat je hebt mee gedaan met de DD challenge!

    BeantwoordenVerwijderen